TESTIMONI VIVIX SHAKLEE BERSAMA MASTER LAW

Entry kali ini fal akan kongsikan pengalaman bertemu dengan Cancer survivor Master Law.Fal berpeluang bertemu dengannya masa Shaklee Leader Conference Februari 2017 yang lepas dan sempat merakam gambar kenang-kenangan dengan beliau.


Ramai yang mungkin tidak percaya bahawa Vivix mampu membantu memberi sinar harapan kepada pesakit kanser. 

Master Law (bekas pembaca berita NTV7) yang disahkan bebas dari penyakit kanser paru-paru yang dihidapinya dan beliau juga mengamalkan Vivix Shaklee sebagai vitamin keperluan hariannya.


Beliau dulu terkenal sebagai pembaca berita Edisi Siasat NTV7. Kini beliau sudah lama berhenti berkhidmat di NTV7 setelah beliau mengalami satu musibah ‘turning point’ yang merubah seluruh kehidupan beliau. Apakah ‘turning point’ yang berlaku kepada beliau?


13 tahun lepas Master Law diserang penyakit kanser.Berikut testimoni beliau;

“Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya. Ya, saya seorang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan saya baru-baru ini. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk temujajnji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa “kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “Apakah produk Shaklee yang anda ambil?” Dan jawapan saya sentiasa,” Semua! “Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

~Master Law
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Bagaimana vivix membantu pesakit KANSER?

Resveratrol merupakan salah satu kandungan dalam Vivix yang telah dirujuk lebih daripada 2,000 penerbitan penyelidikan termasuk beberapa kajian yang dijalankan oleh Harvard University, National Institute  of Aging, National Cancer Institute, dan banyak lagi. Kanser mungkin adalah bidang paling dinamik (pelbagai sudut) penyelidikan mengenai resveratrol. Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser. Resveratrol bukan sahaja menghindar kanser, malahan ia dicadangkan sebagai rawatan tambahan.

Ingin dapatkan vivix?hubungi fal ya😉
klik www.wasap.my/60198287830

Your Trusted SIDPRO
Falinah
Founder of Bellatrixfamily


4 comments:

  1. Banyak kan research pasal Resveratrol boleh bantu masalah cancer, ada yang cancer kolon, breast cancer, etc. Kita yang masih sihat ni patut juga amalkan Minuman resveratrol ni supaya boleh sihat lama-lama sket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.Vivix amat bagus sebenarnya untuk total wellness juga

      Delete
  2. Ramai suda testimoni sembuh dari kanser

    ReplyDelete
  3. Master Law bukan sahaja makin sihat bersama Vivix tetapi makin awet muda pula walaupun dah usia 50an😍

    ReplyDelete

Powered by Blogger.