KETAHUI SEBAB KENAPA VIVIX WAJIB BAWA BILA TRAVEL

VIVIX wajib bawa travel.

Kenapa ya?

Vivix sentiasa di bawa bila travel

Selalunya kalau orang travel jauh tidak kira la atas urusan kerja atau pergi bercuti, suplemen wajib yang dorang bawa ialah vivix.Bukan apa,botol vivix ni kecil saja senang bawa dan yang penting manfaat yang vivix berikan.

Bagaimana Vivix boleh membantu semasa travel? 

Vivix memberi tenaga
Ramai tidak percaya bila Vivix ni juga bagi extra energy pada peminumnya. Kiranya macam energy booster la untuk badan yang mudah penat dan lesu. Bukan semata mata untuk penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, gout dan sebagainya sahaja.
Letih ni boleh terjadi akibat dehidrasi, tidur yang tak mencukupi, stress, keadaan cuaca yang tak menentu dan sebagainya.
Disebabkan itulah minuman tenaga seperti vivix sangat bagus diamalkan lebih-lebih lagi yang suka travel agar sentiasa bertenaga.
Salah satu mekanisme Vivix bertindak terhadap sel badan adalah kerana Vivix mampu memberikan tenaga kepada sel badan di samping meningkatkan keupayaan mitokondria atau dipanggil pusat tenaga sel.

Vivix beri kelegaan lutut
Bila travel ni kita menjelajah banyak tempat dan tentu sekali kita tidak mahu lutut atau sendi menjadi sakit akibat banyak berjalan. Vivix sebenarnya membantu memberikan kelegaan pada lutut. Kajian menunjukkan resveratrol (bahan utama dalam Vivix) berkesan untuk mengatasi masalah sakit sendi akibat keradangan di mana ia engekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi dan mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.

kesihatan menyeluruh
Dan tentu sekali vivix menjadi suplemen wajib bila travel ke mana-mana sebab untuk kesihatan menyeluruh.Vivix sudah dipatenkan. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.
Vivix ini juga membantu dalam kesihatan jantung, kesihatan otak,  kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan anti oksidan,memperbaiki penglihatan dan penghadaman, kanser  dan lain lain lagi.

Jadi ingat.
Bila travel, jangan lupa bawa vivix.
Vivix untuk tenaga,beri kelegaan lutut agar bebas bergerak ke sana sini dan vivix untuk kesihatan menyeluruh!😊

Jika ingin dapatkan vivix ini,boleh hubungi saya di 0198287830.Konsultasi percuma akan diberikan untuk customer fal☺



#vivix_fal
#vivixgotravel
#bellatrixfamily

7 comments:

  1. Vivix di mana-mana...

    ReplyDelete
  2. Yessss!!! Vivix all in one.. Macam² kebaikan yang boleh dapat..

    ReplyDelete
  3. Betul travel memang kena bawa vivix

    ReplyDelete
  4. Vivix senang di bawah & all in 1

    ReplyDelete
  5. lain kali akan ku usung vivix kemana2

    ReplyDelete
  6. Travel gembira dengan vivix..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.