Pentingkah Menjana Pendapatan Sampingan?

Di zaman sekarang ramai yg memilih untuk menjana pendapatan sampingan. Ada yg buat secara part time dan ada juga yg buat secara full time.Apa pun,misi adalah sama iaitu untuk membantu meringankan beban kewangan..Perlukah buat biz untuk jana side income?
Bagi saya PERLU SANGAT.


Fikirkan kenaikan kos sara hidup,harga barang keperluan semakin meningkat.

Manage and take control of your income.
Adakah kita hendak selamanya bergantung kepada gaji yang diberi? Bilakah kali terakhir kenaikan gaji? Berapakah kenaikan gaji yang dapat?
Berbeza dengan side income, jumlah pendapatan boleh ditentukan oleh kita sendiri (bergantung kepada perniagaan yang dipilih untuk membuat sebagai pendapatan tambahan). Kalau hendak duit lebih, usaha pun lebih.

Walaupun sy mempunyai kerja hakiki namun ia bukan alasan utk tidak mahu buat biz part time dan saya memilih utk buat part time shaklee secara online dan offline.

Join ahli shaklee ni ada 2 jenis...
1.Jenis yg join ahli untuk makan sendiri..
2.Jenis yg bukan setakat makan sendiri tetapi juga mahu berbisnes.

Saya dulu bermula dgn jenis yg nombor 1 tu..
Tapi tanpa disangka terjerumus dgn biz shaklee apabila mula jana income bonus shaklee HANYA DENGAN BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE PADA ORANG LAIN.

Itulah bestnya ttg biz shaklee ni,the more we share to others about shaklee ..the more lifes we touched with shaklee products..the more money will come to you.As simple as that!
Tapi boleh faham kan...konsep biz shaklee..mulakan berkongsi kebaikan produk shaklee yg anda sudah rasai kepada orang di sekeliling anda.Biar mereka pun teringin mencuba produk shaklee supaya dapat merasai shaklee effect sepertimana yg anda bgtau pada mereka.

Kalau bukan sekarang,bila lagi?

Cabar diri untuk keluar daripada zon selesa.

Jangan fikir-fikir sangat dan banyak buang masa, buat saja😀! Orang kata fast action fast result! 

Kalau terlintas dihati mau kenal Shaklee lebih lagi, terus contact saya di 0198287830 ya😉

Your Trusted SIDPRO
Falinah
0198287830

No comments

Powered by Blogger.