Penyakit Alzheimer Dan Bagaimana Vivix Boleh Membantu

Alzheimer adalah penyakit yang menyebabkan kehilangan sel saraf otak secara perlahan, yang membawa kepada kemerosotan pada fungsi mental dan akhirnya berlakulah 'dementia' iaitu hilang ingatan. Hilang ingatan ini boleh berlaku secara kekal atau kadang-kadang dalam ingat-ingat lupa. Biasanya golongan warga emas yang berusia lebih dari 65 tahun berisiko tinggi mendapat penyakit ini.

Ikhtiar pulih dari alzheimer dengan vivix shaklee

Antara simptom2 yang jelas adalah tidak kenal ahli keluarga sendiri, bertanya soalan sama berulang kali dan tidak boleh pakai baju sendiri.

Apa terjadi kepada otak pesakit Alzheimer?
Saiz otak tersebut bukan saja mengecut malah dipenuhi dengan gumpalan protein yang luar biasa yang dipanggil plak amiloid dan serat yang berbelit-belit (neuro fibrillary).

Amiloid protein yang membentuk sel-sel plak protein, dipercayai menyebabkan perubahan kimia otak. Kemusnahan sel-sel saraf ini menyebabkan neurotransmitter yang berfungsi menyampaikan mesej dari satu neuron kepada neuron yang lain akan terjejas.

Bagaimana Resveraterol membantu pesakit Alzheimer?
Kajian yang dilakukan oleh pakar pada tahun 2015 mendapati dengan memberikan Resveraterol dalam dos yang tinggi kepada pesakit Alzheimer ,tahap kemerosotan fungsi otak semakin berkurangan dan ada yang terus berhenti. 

Kandungan utama vivix ialah reservatrol.Sebab itu fal amat syorkan pada semua untuk amalkan vivix dan boleh hadiahkan kepada kedua orang tua kita juga agar risiko mereka mendapat penyakit alzheimer dapat dikurangkan.

For more info/order;
Pm/whatsapp/call
0198287830
Falinah || SID 1070119

7 comments:

  1. Wahh... patutlah ramai org hadiahkan buat mak bapa. Thanks for sharing Fal.

    ReplyDelete
  2. kena banyak sabar dengan mereka yang alami penyakit ini. suka tanya soalan berulang. semoga kita semua terhindar dari penyakit ini dengan pemakanan sihat zaman muda ini.kandungan resveratrol dalam vivix memang membantu .sebab anti oksida yang tinggi.bantu repair sel.tq info ini.

    ReplyDelete
  3. Dengan Vivix kita boleh kawal masalah penyakit nyanyuk.. syukur masih boleh ikhtiar

    ReplyDelete
  4. untunglah warga2 yang kenal vivix

    ReplyDelete
  5. Ikhtiar dgn Vivix pasti berbaloi

    ReplyDelete
  6. Vivix .. Berbaloi untuk kesihatn!

    ReplyDelete
  7. Vivix .. Berbaloi untuk kesihatn!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.