Ketika fal tulis entry ini, tinggal beberapa hari lagi Business Leader National Conference 2018 atau BLNC akan berlangsung. Ini merupakan kali kedua fal dapat invitation.Tahun lepas datang ke conference ni ditemani mr.hubby.Kali ini pergi single.huhu😢.Mr.hubby tolong jagakan anak2. Tqvm dear😘. 

Event ni memang event yang dinanti-nantikan oleh leader-leader shaklee. Sepanjang majlis, terdapat banyak kejutan- kejutan yang Shaklee berikan sehingga mampu membuatkan kita menitiskan air mata.

Bukan senang sebenarnya untuk mendapat tempat sebagai seorang leader kerana tanpa usaha gigih, tidak mungkin mampu untuk berada di tempat ini. 


Syukur pada Tuhan, diberikan kesempatan sekali lagi untuk menghadirkan diri. Moga conference tahun depan saya akan dapat bawa leader2  empayar bellatrix saya iaitu Flora Albert, Saleha Suhaidin dan Muna Maya untuk sama-sama hadiri event ini.

Produk skincare terbaru shaklee YOUTH akan turut dilancarkan.Leader-leader yang hadir juga boleh beli dengan harga special dan superjimat tau😍.

Teringat conference blnc tahun lepas fal bawa balik banyak door gift dan memang penuh goodies bag saya😍. Kali ini entah apa lagi kejutan yang shaklee akan bagi.Yang pastinya kejutan mesti best2 belaka😀


4 comments:

Powered by Blogger.