VIVIX SHAKLEE MEREMAJAKAN DAN AWET MUDA

Inilah dia produk shaklee kegemaran fal😍.Hanya ambil satu sudu teh setiap hari dan anda akan rasai perbezaannya😊.

Vivix

Macam-macam gelaran orang panggil vivix ni..ada yg kata tonik ajaibla.. sebab mampu menyembuhkan penyakit kronik..ada juga yg panggil ni 'the most powerfull suplement in the world!'..the best anti-aging product in the world!..dan macam-macam lagi la😀

Tapi apa yg membuatkan fal tertarik sangat dengan vivix ni ialah kesan nya terhadap telomere kromosom manusia.Di dalam kromosom ni menyimpan segala kod genetik kita.

Di setiap hujung kromosom kita ada struktur yang dipanggil telomere..umpama 'cap' atau penutup pada hujung kromosom.Telomeres mempunyai tugas sangat penting iaitu MELINDUNGI DNA dalam kromosom kita daripada rosak.

Semasa kita lahir,semua telomere kromosom kita panjang tetapi ia akan memendek seiring dgn pertambahan usia kita.

Apabila telomere semakin pendek, maka sel-sel tidak lagi boleh menjalankan fungsinya dengan sempurna sehinggalah sel pun mati atau musnah. 

Bila Sel mati, maka datanglah pelbagai masalah kesihatan seperti  diabetes, serangan jantung, kanser, penuaan sebelum usia, dan banyak lagi penyakit lain. 

Ramai saintis percaya telomere boleh dijadikan sebagai penanda kelanjutan umur (marker of longevity) atau penanda penuaan biologi (marker of biological aging).

Dan sebenarnya kajian sains mendapati ada kaitan antara telomere pendek dengan pelbagai penyakit berkaitan penuaan seperti kanser, strok, dementia, penyakit kardiovaskular, obesiti, osteoporosis dan diabetes. 

So apa kaitan telomere ni dgn vivix pula?ok..this is the best part of all.
Melalui kajian landmark study II mendapati mereka yg konsisten minum vivix selama 5 thn mempunyai telomere 11% lebih panjang dari yg tidak mengamalkannya.Bukan itu sahaja kesannya ,malah ia juga mampu melambatkan kadar pemendekan telomere sebanyak 40%!

Kajian Landmark Study II

Ini dapat dilihat apabila kromosom seorang pengamal suplemen ini yg terlibat dlm kajian ini yg berumur 80 tahun menunjukkan dia mempunyai kepanjangan telomere kromosom sama seperti seorang manusia berumur 40thn!wow😱..seolah-olah 40 thn lebih muda tu!patutla ia bagus utk awet muda sbb mengekalkan kemudaan, keremajaan, dan membantu mengelakkan dari penyakit-penyakit disebabkan oleh usia yang semakin meningkat.

AMAZING!!

VIVIX AWET MUDA

Gambar fal dan ibu fal

Jom order vivix anda sekarang!😊
Kontek fal ya😉

Your trusted SIDpro
Falinah
0198287830
Whatsapp/call/sms


13 comments:

  1. Terbaikk, vivix meremajakan

    ReplyDelete
  2. kehadiran resveratrol dalam vivix mampu meremajakan sel dalam dan luar.

    ReplyDelete
  3. Anti-aging terbaik. Meremajakan penggunanya

    ReplyDelete
  4. Wahhh memang tonik awet muda ni

    ReplyDelete
  5. Patutlah kulit ko cantik Fal. Ini pula rahsia aa. Hihi

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. sedap dan berkhasiat ni .Tahun ni nda mau miss makan tiap2 hari spy kekal muda hihi

    ReplyDelete
  8. Wah patutlah kulit cantik semacam...ini pula rahsianya😍

    ReplyDelete
  9. awet muda gitu...seronok amalkan vivix byk kesan yg baik2 ja..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.