Hadiah Untuk Setiap Keluarga Di Malaysia?

Jika saya boleh berikan satu produk shaklee untuk setiap keluarga di Malaysia,sudah tentu saya akan pilih VIVIX!😍the most powerful suplement in the world..satu-satunya suplemen yg mampu menembusi DNA manusia!
So powerful sampaikan ramai yg gelar vivix sebagai tonik ajaib kerana manfaatnya yang telah membantu ramai pesakit yg menghidap penyakit kronik untuk pulih.




Ada satu kajian menarik  yang melibatkan vivix ini.

Dalam kajian LANDMARK STUDY II yg dijalankan oleh pemenang NOBEL Prize Dr.Elizabeth mendapati bahawa pengamal vivix  mempunyai telomere 11% lebih panjang dr mereka yg tidak mengamalkn vivix dan mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40% ! Rahsianya..minum lah vivix setiap hari😊



Telomere adalah "pelindung" yang berada dihujung kromosom kita. Telomere mempunyai tugas sangat penting iaitu MELINDUNGI DNA DARI KEROSAKAN. 


Apabila kita lahir, Telomere kita panjang.  TELOMERE INI TERDAPAT DALAM KROMOSOM BADAN KITA. Namun, telomere ini akan memendek dan semakin pendek dengan pertambahan usia.


Apabila TELOMERE semakin pendek, maka sel-sel tidak lagi boleh menjalankan fungsinya dengan sempurna sehinggalah sel pun mati / musnah. 


Bila Sel mati, maka datanglah pelbagai masalah kesihatan seperti  diabetes, serangan jantung, kanser, penuaan sebelum usia, dan banyak lagi penyakit lain.




Terdapat banyak testimoni bagaimana vivix mampu memulihkan pelbagai penyakit kronik.

Anda ingin mencuba, atau mahu hadiahkan  VIVIX SHAKLEE kepada mereka yang tersayang??jom hubungi saya dan dapatkan vivix anda sekarang!

Your Trusted SIDPro
Falinah
0198287830
Whatsapp/sms/call

#vivix_fal
#Gempro
#PolluxFamily
#bellatrixfamily
#PengedarShakleeKuching
#LiveAmazing
#amazing10

No comments

Powered by Blogger.