Buku JUTAWAN MLM

Sy suka baca buku yg mampu buat suntikan motivasi kepada pembaca.Saya suka buku ni sebab ia kisah benar seorang insan yg telah berjaya dlm bisnes yg sama dgn bisnes yg sy buat skg. 

Saya sedang baca buku ni sekarang..belum habis baca lagi.Memang best!😍

Saya petik beberapa kata2 dalam buku ini buat renungan pada kita semua yg sedang menjalankan bisnes supaya kita ada DAYA TAHAN dan bersedia menerima rejection!..tidak kisahla apa bisnes pun..tetapi ia amat wajar sekali diamalkan jika ingin berjaya dalam bisnes masing2😊

Dalam biz shaklee yg sy lakukan skg,Misi saya adalah menolong.Apa yg perlu saya tolong?Tentulah menolong manusia di sekeliling saya untuk memperoleh produk yg lebih baik pada harga yg lebih rendah.

Jadi walaupun org mengatakan 'tidak' ..saya tidak kisah sebab misi saya ialah menolong bukannya meminta.

Menolong bersamaan dgn memberi.

Jika orang enggan menerima pertolongan dan pemberian kita, mengapa pula kita mesti kecewa.

Selalunya yang kecewa ialah bila meminta
tidak mendapat.
 
  

No comments

Powered by Blogger.