Detik Bermulanya Biz Shaklee Dan Kenapa Pilih Shaklee

Detik-detik bermulanya biz shaklee apabila sy mula berkongsi kebaikan produk ini kepada ahli keluarga dan kawan2 sepejabat.Dan syukur sangat sebab mendapat maklum balas yg positif.Dari situ sy mula menjana income bermula dari 2 angka sehingga la 4 angka.

Bila org tanya kenapa saya pilih biz shaklee?jawapannya mudah saja😊.Sebab Shaklee ada buat LANDMARK STUDY.
Kajian ini dijalankan ke atas 3 kumpulan iaitu pengamal shaklee, pengamal suplemen jenama lain dan mereka yg tidak mengambil apa2 suplemen.
Hasilnya membuktikan pengamal shaklee mempunyai tahap kesihatan yg lebih baik berbanding 2 kumpulan yg lain.

Byk company yg berasaskn produk kesihatan claim produk dorang paling berkesan,selamat boleh guna tanpa was-was.Tapi mana buktinya?
Shaklee ada buktinya.Shaklee bukan company suplemen yg buat produk hari ini besok jual.Inilah yg membezakan shaklee dengan company suplemen jenama lain.
Kesemua produknya dibuktikan secara klinikal dan bukan sekadar testimoni membuta tetapi disokong oleh "Landmark study*

Apa lagi yg bestnya tentang biz shaklee ini ialah masa yg fleksibel utk melakukannya dan peluang menjana unlimited income melalui bonus shaklee yg akan di berikan kepada pengedar shaklee setiap bulan.
Target saya dlm bisnes shaklee ialah berkongsi kebaikan produk ini kepada lebih ramai lagi orang di luar sana dan biar mereka juga sama2 menikmati pengalaman menjadi lebih sihat dgn produk shaklee.

Ingin order shaklee atau biz tips dalam shaklee?Boleh hubungi sy ya😉

Your Trusted SIDPro
Falinah
0198287830

2 comments:

  1. Betul tu..shaklee sangat berbeza dgn yg lain

    ReplyDelete
  2. Betul tu..shaklee sangat berbeza dgn yg lain

    ReplyDelete

Powered by Blogger.