SET BERPANTANG & PENYUSUAN SHAKLEE


Cepatnya masa berlalu..27hb ni genaplah umur baby ian 1 tahun 3 bulan.Gambar di sebelah kiri diambil semasa baby ian berumur 3 minggu dan sebelah kanan semasa baby ian berumur 10bulan.



Adrian James Rackford dilahirkan pada 27.09.2015 dengan berat 3.96kg.
Semasa kandungan 9 bulan ,berat badan saya mencecah 82kg.Dan selepas melahirkan ian,berat 72kg.Dilema biasa seorang ibu selepas bersalin ialah BERAT BADAN naik.Saya juga tidak terkecuali.Namun begitu saya kekal positif dan setia menggunakan Set berpantang penyusuan Shaklee & until now still continue my journey as breastfeeding mom☺.Sekarang berat badan 60kg.Tinggal 2 kilo lagi kena kurangkan untuk dapatkan berat badan ideal.Tahun baru 2017 bakal menjelma,antara azam tahun baru ni ialah dapatkan berat badan ideal.

Set berpantang Shaklee adalah Set berpantang yang mendapat kepercayaan dan diakui terbaik bagi ramai Ibu berpantang.Itu saya sangat setuju kerana saya sendiri telah merasai kesan positif dari suplemen ini khususnya terhadap pemulihan dan perawatan selepas bersalin dan semasa berpantang.

Ia telah membantu saya dalam proses penyembuhan luka dalaman selepas bersalin, dan dapat menyusukan anak secara eksklusif, serta membantu saya menurunkan berat badan secara semulajadi dan selamat.Kesan positif lain yg saya rasakan ialah ia menjadikan kulit wajah cerah,halus dan lebih anjal. 

Set ini terdiri daripada ESP, Zinc complex, Vitalea, Bcomplex,Vitamin C,Ostematrix, Alfalfa dan lechitin. Setiap daripada vitamin ini mempunyai fungsi yang tertentu dan memberi zat-zat yang diperlukan oleh saya dan bayi saya. Jika anda berminat mendapatkan set ini ,anda bolehlah hubungi saya bila2 masa .Saya jg akan berikan konsultasi percuma & cara2 pemakanan vitamin yg berkesan kepada anda😉

For more info/order;
Call/pm/wa 019-8287830
Falinah ||SID1070119
FB:Falinah Fazlina
FB page: KEDAI Vitamin Kuching 0198287830
IG@falinahfazlina_vits
Blog: beautyfal.blogspot.com
COD:Kch,smrhn/pos sluruh Malaysia


No comments

Powered by Blogger.