Suplemen Untuk Pesakit Kanser

Hari ini fal mendapat wasap dari sahabat fal yang bertanyakan tentang suplemen shaklee yang sesuai untuk pesakit kanser.
So dapatlah idea untuk menulis blog. Fal akan kongsikan beberapa suplemen yang sesuai untuk pesakit kanser. Suplemen ini bukan sahaja sesuai untuk pesakit kanser, tetapi mereka yang disahkan menunjukkan simptom-simptom penyakit ini pun boleh mengamalkannya. 

Pesakit kanser biasanya akan melalui proses kemoterapi. Walaupun kemoterapi masih berkesan untuk merawat kanser, namun suplemen masih diperlukan untuk menjaga sel sihat untuk berfungsi dengan baik kerana sel-sel yang sihat ini berkeupayaan dirosakkan oleh sel kanser.
Jom lihat apakah suplemen yang sesuai untuk pesakit kanser;

1. Vivix
Reservatrol di dalam vivix membantu merencat pertumbuhan sel kanser, memelihara sel yang normal dan mempercepatkan proses penyembuhan. Reservatrol dalam Vivix telah terbukti dalam banyak kajian saintifik mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser.
Vivix

2. Nutriferon

Nutriferon penghasilan interferon yang memperbaiki sistem imun bagi melawan punca kanser. Pesakit kanser mempunyai sistem imun yang lemah. Walaupun mereka kuat, mereka tetap perlukan sistem imun yang lebih kuat untuk melawan sel kanser.

Nutriferon

3. Energizing Soy Protein

Esp diperlukan oleh pesakit kanser untuk membantu memastikan protein dan kalori yang mencukupi. Ini disebabkan pesakit kanser akan mengalami hilang selera makan terutama ketika menjalani rawatan kemoterapi. Dengan pengambilan esp dapat membantu pesakit kanser mendapat nutrisi protein yang penting untuk pembinaan sel badan.
ESP
4. Alfalfa Complex
Alfalfa Complex diperlukan untuk memastikan keadaan badan sentiasa berakali kerana sel kanser sangat suka dengan badan yang dalam keadaan berasid. Kanser tidak akan merebak pada badan yang beralkali. Pengambilan alfalfa dapat membantu menjadikan PH badan kepada alkali dan ini akan membantu melambatkan dan memberhentikan sel kanser merebak. 
Alfalfa

5.Vitamin C

Vitamin C salah satu sumber yang ada antioksidan. Antioksidan bertindak melindungi sel rosak yang berpunca daripada molekul yang tidak stabil, dikenali sebagai radikal bebas. Sel yang rosak ini boleh meningkatkan risiko kanser. Terdapat juga kajian menunjukkan vitamin C dapat mencegah kanser. Dr. Gladys melaporkan dalam American Journal of Clinical Nutrition, statistik menunjukkan pengambilan vitamin C secara konsisten dapat mencegah daripada kanser.
Vita c plus

6. Omega Guard

Pengambilan OmegaGuard dapat membantu mengurangkan keradangan (inflammation).Kebiasaanya kanser adalah disebabkan oleh keradangan. 
Omegaguard

7. Vitalea
Multivitamin vitalea membekalkan kesemua vitamin dan mineral untuk memastikan kesihatan tubuh. 
mereka sangat memerlukan badan yang sihat dan bertenaga untuk melawan penyakit.
Vitalea

8.Vitamin B Complex
Stress dapat membiakkan lagi sel kanser. Bcomplex juga baik untuk meredakan stress dan mengurangkan kesakitan. Bcomplex berfungsi menukar makanan yang kita makan kepada tenaga.
Bcomplex


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau ingin menyertai keluarga Shaklee fal #bellatrixfamily, boleh hubungi fal. Konsultasi percuma diberikan.
Hubungi;
0198287830
Falinah


8 comments:

  1. suppment yg sangat terbaik utk mjaga sel badan kita..

    ReplyDelete
  2. Suplemen bukan ubat kan cuma is bantu proses pemulihan dan bantu tingkatkan kualiti kesihatan

    ReplyDelete
  3. Bantu repair sel-sel dalam badan, beri tenaga juga. Cuba supplement ini

    ReplyDelete
  4. Nice sharing and good info.

    ReplyDelete
  5. Pilihlah suplemen yang selamat.. vivix bukanlah ubat.. tapi minuman kesihatan untuk semua..

    ReplyDelete
  6. Set paling lengkap ni. & ini la y terbaik

    ReplyDelete
  7. suplemen2 yang mengandungi antioksida yang tinggi!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.