Paru-paru berair Dan Ikhtiar Dengan Vivix Shaklee

Entry kali ini fal ingin kongsikan tentang penyakit paru-paru berair.

Pernahkah anda mendengar tentang penyakit paru-paru berair atau pneumonia?


Secara ringkasnya penyakit paru-paru berair terjadi apabila berlakunya pengumpulan cecair yang berlebihan di dalam paru-paru. 


Pneumonia biasanya disebabkan oleh jangkitan kuman bakteria dan virus, tetapi ia juga boleh terjadi akibat dari tindakbalas kimia atau fizikal.


Penyakit pneumonia boleh disahkan melalui X-ray dan juga pemeriksaan kahak, jadi jangan lengah untuk dapatkan rawatan bila anda atau ahli keluarga ada mengalami
simptom penyakit paru-paru berair ini ya.


Selain rawatan pihak hospital, tubuh pesakit pneumonia sangat memerlukan sokongan nutrisi yang baik dan cukup untuk membantu melawan penyakit ini . Jadi pemakanan sihat sangat penting.


Bagaimana VIVIX boleh membantu pesakit pneumonia?

VIVIX merupakan Suplemen antioksidan Shaklee yang sangat pekat (tanpa gula tambahan), bagi melindungi sel-sel badan daripada rosak atau mengalami keradangan. Kandungan Resveratrol di dalamnya juga dibuktikan mampu membantu membaikpulih sel dari dalam.Purple carrot bertindak sebagai antioksida.Antioksidan berfungsi untuk melawan serangan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel secara kekal dan penyakit kronik seperti kanser, serangan jantung, kolesterol jahat tinggi, dan juga penyakit yang berhubungan dengan pernafasan.

Jom lihat testimoni di bawah ini.
Ikhtiar pulih dengan vivix.


For more info/order
klik link www.wasap.my/60198287830

Hubungi fal ya😉.Konsultasi percuma fal akan berikan kepada customer fal.


5 comments:

  1. Bila paru-paru dah berair..kena jaga pemakanan juga aktiviti...jangan mudah terdedah pada udara yang tercemar...elakan daripada hisap rokok..yang terbaik amalkan vitamin shaklee...vivix the best supplmenet membantu anda

    ReplyDelete
  2. Vivix ni ada anti keradangan punya properties tu yang bagus untuk masalah ni

    ReplyDelete
  3. info yang berguna sis..tak rugi berikhtiar berikhtiar dengan vivix..suplemen semulajadi yang telah dipatenkan secara eksklusif

    ReplyDelete
  4. ikhtiarlah yang terbaik. Jangan berputus asa. Vivix pilihan terbaik. Amalkan dengan konsisten. In sha Allah berhasil.

    ReplyDelete
  5. Betul ke orang kata kalau paru-paru berair berpunca dari mandi lepas maghrib?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.