SET PENJAGAAN RUMAH SHAKLEE


Produk pertama yang fal guna dalam rangkaian produk Get Clean Home Shaklee ni adalah Basic H. Fal guna Basic H ni untuk basuh kasut sekolah anak2 dan kotoran2 degil yg melekat pada kain baju sekolah dorang terutama di bahagian leher kolar baju dorang.Memang berkesan sbb guna sedikit sahaja tuang ke dalam besen berisi air,rendam seketika dan boleh basuh seperti biasa.Ada byk lagi kegunaan Basic H ni.Boleh guna utk mop lantai,cuci cermin tingkap,kereta dn byk lagi.Memang berbaloi beli sebab betul-betul multipurpose.

Lepas tu fal beli pula full set Get Clean Home Shaklee.Terdiri daripada serbuk pencuci kain,pelembut fabrik,pencuci pinggan mangkuk dan pencuci serbaguna.

Ada sebab kenapa fal beli sebab anak nombor tiga, diddy suspected asthma.Atas saranan kawan dan doktor juga akhirnya fal tukar semua bahan pencuci yang digunakan di rumah kepada produk yang berasaskan bahan semulajadi dan 100% bebas kimia seperti rangkaian produk pencuci Get Clean Shaklee.

So ibubapa di luar sana,berhati-hatilah dengab bahan pencuci yg berada di pasaran kerana  bahan kimia yang terkandung dalam pelembut fabrik, sabun pencuci baju, sabun pencuci lantai, sabun pencuci pinggan ni sebenarnya bukan saja boleh membuatkan kita dapat alahan kulit/alergik/ruam bahkan bahan kimia tu juga boleh menyebabkan masalah penyakit asthma terutamanya di kalangan kanak-kanak.

KENAPA PERLU MEMILIH GET CLEAN HOME SHAKLEE?

❤Tiada bahan kimia
❤Tidak bertoksik 
❤Tanpa gas beracun
❤Tanpa bahan pewangi
❤pH seimbang
❤Tanpa klorin
❤Menanggalkan kotoran berminyak dan Kepekatan berganda
❤Diperbuat dari bahan semulajadi kelapa dan jagung
❤Dijamin 100% terbukti selamat digunakan.

SET PENJAGAAN RUMAH 'GET CLEAN' SHAKLEE 
terdiri daripada;
✅Basic H (pencuci serbaguna)
✅Soft Fabric(pelembut fabrik)
✅Fresh Laundry(serbuk pencuci kain)
✅Hand Dish Wash(pencuci pingganmangkuk)

Jika ingin dapatkan produk di atas,bolehlah hubungi fal ya😉.

For more info/order;
Pm/whatsapp/call
0198287830


4 comments:

  1. Demi anak, sanggup tukar semua produk pencuci kepada yang lebih selamat.

    ReplyDelete
  2. Saya sekarang guna fresh laundry untuk rendam baju sekolah anak2. Mmg nampak baju makin putih

    ReplyDelete
  3. dulu sy suka lap lantai pakai jenama Ajax tu.. wangi memang wangi.. tapi bila cuba Basic H2.. sudahlah jimat.. rasa lantai macam baru wax saja.. berkilat betul.. biarpun 1 sudu saja dalam setengah penuh air baldi..

    ReplyDelete
  4. Produk ni best sbb tiada bahan toksik dan bebas bahan kimia..sya suka.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.