KISAH SAYA DAN SHAKLEE

Cepatnya masa berlalu..rupanya hampir 4 tahun saya jadi pengamal setia vitamin Shaklee☺

Perkenalan saya dengan shaklee bermula dengan set berpantang shaklee.
Set berpantang dan penyusuan
Set berpantang Shaklee adalah Set berpantang yang mendapat kepercayaan dan diakui terbaik bagi ramai Ibu berpantang.Itu saya sangat setuju kerana saya sendiri telah merasai kesan positif dari suplemen ini khususnya terhadap pemulihan dan perawatan selepas bersalin dan semasa berpantang.

Ia telah membantu saya dalam proses penyembuhan luka dalaman selepas bersalin, dan dapat menyusukan anak secara eksklusif, serta membantu saya menurunkan berat badan secara semulajadi dan selamat.

Kesan positif lain yg saya rasakan ialah ia menjadikan kulit wajah cerah,halus dan lebih anjal. 
Set ini terdiri daripada ESP, Zinc complex, Vitalea, Bcomplex,Vitamin C,Ostematrix, Alfalfa dan lechitin. Saya juga add on omegaguard kerana ia amat baik utk ibu yg menyusukan bayi juga.

Sehigga kini,saya masih setia mengamalkan produk shaklee malah melangkah lebih jauh lagi dengan mulai membina empayar shaklee iaitu group kesayangan saya #bellatrixfamily.

Sebahagian dari Bellatrixfamily
Baru-baru ini berpeluang mengikuti shaklee Bussiness Leader National Conference.Dan ilmu yg diperolehi sudah pastinya akan disampaikan kepada anak cucu saya.

Shaklee Built to Last
Sesuai dengan tagline .."Built To Last",bisnes shaklee pastinya bisnes yg akan berkekalan.
Saya suka bisnes shaklee ini sbb marketing plan yg mudah dipraktikkan,masa fleksibel dgn peluang utk menjana unlimited income.

Jika anda berminat mendapatkan suplemen shaklee atau ingin menjana pendapatan melalui bisnes shaklee, boleh hubungi saya ya😉.Servis dan konsultasi tip top akan diberikan.

For more info/order;
Call/pm/wa 019-8287830
Falinah ||SID1070119
FB:Falinah Fazlina
FB page: KEDAI Vitamin Fal 0198287830
IG@falvitaminshoppe
Blog: beautyfal.blogspot.com
COD:Kota Kinabalu /pos sluruh Malaysia


7 comments:

  1. produk shaklee bnyak membantu pengguna utk kekal sihat

    ReplyDelete
  2. shaklee memang bagus untuk diamalkan...nampak mahal tetapi sebenarnya khsiat juga manafatnya lagi mahal..dh cuba pasti nak lagi...

    ReplyDelete
  3. jenama shaklee memang tak perlu diragui lagi..Lihat sajalah betapa ramai yang menjadi pengguna setianya sekarang.

    ReplyDelete
  4. Insyallah plan berpantng nti, nk amalkn set berpantang shaklee..xsbr nk amalkn sbb ia selamat & semulajadi

    ReplyDelete
  5. Wahh😍👍 bestnya, 4 tahun bkn masa yng singkat ohh~ kan shaklee memang best❤

    ReplyDelete
  6. Wahh😍👍 bestnya, 4 tahun bkn masa yng singkat ohh~ kan shaklee memang best❤

    ReplyDelete
  7. Shaklee tak pernah menghampakan. Asalkan makan dengan cara yang betul dan konsisten. Memang berhasil untuk dapat tahap kesihatan yang lebih baik dan kecantikan semulajadi.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.