Kulit Sihat & Cantik Dengan Suplemen Shaklee

Semua orang sukakan kecantikan😍

Baik wanita yang sudah bersuami, tentulah mahu kelihatan cantik di mata suami. Suami mana yang tak bangga kalau memiliki suri hati yang cantik jelita lagi menawan. Betul tidak? 

Baik wanita yang sudah bekerjaya, tentulah mahu kulit yang cantik berseri flawless kerana ianya boleh meningkatkan taraf keyakinan diri. 

Baik seorang pelajar juga memang mementingkan kecantikan kulit. Biasalah bergelar seorang pelajar, banyak aktiviti yang dianjurkan oleh universiti dan kolej dan kadang-kadang kulit pelajar juga senang terbakar. Jadi, pelajar haruslah menjaga kecantikan kulit mereka untuk tampil aktif sihat dan berkeyakinan tinggi.

Ada pelbagai suplemen Shaklee yang boleh membantu anda untuk dapatkan kulit yang  cantik.Paling penting kesemua produk Shaklee ni dijamin selamat, berkesan dan semulajadi. 

Suplemen shaklee untuk kulit sihat dan cantik

Collagen Powder Shaklee:
Antara manfaat collagen shaklee bertindak sebagai anti Penuaan di mana liang pori semakin mengecil dan berkurangan dan garis-garis halus juga dapat dikurangkan.

Ia juga membantu menghidratkan kulit dengan menjadikan kulit menjadi lebih lembap dan halus; kurangnya terjadi kulit mengelupas ataupun kering.selain itu Kulit semakin tegang, kenyal dan lembut malah kulit akan licin dan berseri berbanding sebelum pengambilan yang kelihatan seperti kusam dan kelam.Efek lain pengambilan collagen ialah kulit kuku dan rambut akan kelihatan bersinar dan kilat, kuat dan tebal.Ia mencantikkan dan mencerahkan kulit dengan cara menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. 

ESP:
membaik pulih sel yang rosak dan bina sel baru, membantu pemulihan luka dan mengurangkan parut, awet muda - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan lain-lain, merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan dan agen anti-penuaan,mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot,mengurangkan kesan parut,mengurangkan jeragat, garis halus dan kedutan.

Vitamin E:
Terkenal sebagai vitamin awet muda dan melambatkan proses penuaan. Vitamin E juga membantu menyeimbangkan hormon dan mengawal kadar pengeluaran minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga mampu mengurangkan malah menghilangkan jerawat dan jeragat.

GLA Complex:
GLA Complex berfungsi untuk bantu kawal hormon. GLA akan menstabilkan hormon dan halang jerawat dari tumbuh.
Kesannya, wajah akan kurang berminyak dan jerawat kecut. GLA ni berbentuk soft gel, tanpa bau dan mudah ditelan.

Vitamin C SR:
Vitamin C sustained release ni sangat semulajadi dan berfungsi untuk naikkan paras kolagen dalam kulit.
Antara fungsi aktif vitamin C ini ialah mengecutkan jerawat dengan cepat,mencerahkan kulit jerawat,memudarkan parut jerawat dan
menguatkan daya tahan kulit pada radikal bebas.

Miliki rangkaian produk shaklee ini sekarang!😀
Hubungi fal ya😉.
Konsultasi tip top tentang cara pemakanan vitamin yg berkesan akan fal berikan.

For more info/order;
Pm/whatsapp/call
0198287830



10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Vitamin E memang bagus untuk kulit. Tapi jangan tak tau, untuk mereka yg dah berumah tangga, cuba lah amalkan Vitamin E untuk tambat suami.hehe

    ReplyDelete
  3. Ada beberapa suplimen yang collen dah cuba.. Hasilnya memang best dan menakjubkan... Bagus utk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran..

    ReplyDelete
  4. makin berseri-serilah wajah kalau amalkan set cantik ni..lagipun yang penting..suplemen ni adalah suplemen semulajadi..so, tak risau ada kesan sampingan ke apa..

    ReplyDelete
  5. terpaksalah lepas ni terlajak.glowing walaupun tanpa makeup.opss!

    ReplyDelete
  6. terpaksalah lepas ni terlajak.glowing walaupun tanpa makeup.opss!

    ReplyDelete
  7. Dulu kulit saya pun teruk tau. Kalau naik jerawat mmg hitam2 jadinya dan lambat pula mau hilang parut tu. Tapi lepas berpantang dgn shaklee, lepas naik kerja habis cuti pantang, kawan2 tegur kata muka lain. Happy gila rasa, berpantang pun best, kulit pun makin sihat. Berbaloi2 bah try shaklee ni. Hihi

    ReplyDelete
  8. Set cantik shaklee ni memang berkesan. Cegumanes pun suka sangat. Yang penting konsisten makan. Jangan skip makan. Baru nampak hasil yang mengujakan.

    ReplyDelete
  9. Kakina pling suka esp...
    Perut kenyng..kulit bersih..
    Dn esp adlah soya tulin..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.