3 TIPS MEMASAK CEPAT UNTUK SI IBU


Entry kali ni fal nak kongsikan tentang 3 tips memasak cepat untuk ibu.Sebenarnya fal sendiri juga praktikkan tips ini.Setiap hari,isnin hingga jumaat fal bekerja dari pagi hingga ke petang.Kena bangun seawal jam 5 pagi untuk siapkan bekal anak ke sekolah dan masak terus untuk makan tengahari anak2 bila mereka balik dari sekolah nanti.Pada awalnya,sebelum praktikkan 3 tips ini,memang nampak agak kelam kabut sikit kat dapur tu.Kadang-kadang sebab tak sempat masak maka fal terpaksa beli makanan dah siap dari kedai makan.Sebenarnya air tangan ibu lebih bermakna dan lebih dihargai oleh keluarga.Kesedaran juga timbul bilamana anak2 fal beritahu yang mereka lebih suka makanan yang fal masak.Setiap hari anak-anak fal akan membawa bekal ke sekolah hasil air tangan ibu mereka.
Jom tengok 3 tips ini dan semoga ianya dapat membantu ibu-ibu yang sibuk dan bekerjaya menyediakan masakan untuk keluarga tersayang😊



Untuk memastikan fal kekal bertenaga dan cergas dalam menguruskan keluarga,fal amalkan pengambilan suplemen setiap hari iaitu set kesihatan optimum wanita.Ianya terdiri daripada ESP,omegaguard,GLA dan ostematrix. Ibu-ibu di luar sana boleh amalkan suplemen ni.Jika ibu jatuh sakit,tentu sekali ia boleh menjejaskan tugas harian kita.

Jika anda mementingkan vitamin yg semulajadi, selamat dan berkesan, semestinya anda memilih vitamin Shaklee. Hubungi saya di 019-8287830 atau follow my IG @falinahfazlina_vits jika anda memerlukan konsultasi dan rahsia pemakanan vitamin yang berkesan.

No comments

Powered by Blogger.