Sepetang di Tanjung Aru bersama keluarga tersayang

Fal ingin abadikan detik-detik indah bersama keluarga di sini..spending quality time with my family.

Selepas selesai menghadiri Youth Party pada 10 Mac 2018, petang tu sekitar jam 5.30 fal dijemput oleh suami di Hotel Avangio.Anak-anak turut ikut serta jemput mama dorang balik.

Eddy, anak nombor 3 berumur 7 tahun beria-ia mahu kami semua ke pantai. Jadi bapanya pun tidak mahu kecewakan anaknya, jadi kami semua terus ke pantai Tanjung Aru petang tu.


Permata hati mama:-)..merekalah penyambung legasi empayar bisnes shaklee yang fal bina sekarang. Doakan mama sukses selalu ya anak-anakku.Amin

Anak sulung fal, ryan joshua..si 'abang' atau boboy nama panggilan manjanya. Kini berumur 11 tahun. Seorang yang berbakat dalam nyanyian dan pementasan.Boboy anak yang berani dan suka sahut cabaran baru.

Anak kedua fal, fharelyne joeyna 9 tahun.atau si 'kakak'.Nama manjanya wewen..my one and only daughter.Anak gadis ku yang pemalu, dan kreatif melukis.Sangat rajin membantu mama buat kerja di rumah dan jaga adik-adiknya.

Anak ketiga Fal, Eddy Isaiah 7 tahun.Si diddy nama panggilannya. Suka melukis lukisan abstrak, dan gemar bermain permainan menguji kepantasan iq.

Anak keempat fal, nicholas paul 5 tahun.Si niko yang suka tersenyum dan ceria selalu.

Anak bongsu fal, adrian james genap 3 tahun bulan 9 ni nanti. Si ian will always be my 'baby' kecik.hihi..sangat manja dengan mama.

Buah hati pengarang jantung, suami fal.Dia selalu support fal dalam bisnes shaklee dan seorang suami yg penyayang dan bertanggungjawab.


Cantikkan pemandangan matahari terbenam di sini? No wonderla ramai orang datang ke tempat ni.

I love my family forever and ever☺

No comments

Powered by Blogger.